So far det bästa fyndet.



Historien om den långa mörka läkar/slaktar/bananplockar rocken.
Vi befinner oss på fivethreeseven/fivethreenine Wilbraham road, Chorlton-cum-Hardy flat 1.
Det var dan efter grannarna hade haft fest, det var mycket som hände, nu i efterhand kallas
kvällen för destroy festen. Jag traskade upp för att se förödelsen, i ögonvrån suktar en rock.
Jag suktar tillbaka. Jag frågar den blonda frispråkiga grannen om rocken inte kan bli min då säger han
"Yes take it, but if the owner calls, make sure you are in jamaica, passing a big one", eller något i den stilen.
And I took it. Nu är det min föralltid, även fast det står, F.Davies i den.

/ Köttas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0