Klipp-tider!

Hej! Jag heter Köttas och jag älskar att förändra mig genom olika frisyrer. Antar att jag inte förändrar mig sjukt mycket numera eftersom jag diggar att ha kort hår. Så kort hår, OCH RÖTT HÅR! Så e det bara, rött ska det vara!!
Så om en vecka är det alltså dags igen, efter att ha väntat i ca 3-4 månader - Fattig student!
När jag bodde i Manchester klippte jag mig till 99% hos Toni&Guy Academy. Jag hade en favoritfrisör som heter Adam. He made wonders. Nu i Sverige har jag gått tillbaka till min gymnasietids favoritfrisörska Monica Beije. Det bästa med dessa två är att de är extremt duktiga på vad de gör men också att de klippt mig länge så de känner mig och vet hur jag vill ha det! Om jag inte blir designer, textilkonstnär eller ridande polis tänker jag utbilda mig till frisör, det skulle vara Absolutely Fabulous!

Här kommer några av mina tidigare frisyrer, och sen vad jag funderar på härnäst!:

   

     
Alla 7 ovan är Toni&Guy.


Dålig hårdag: Göms under mössa

 
Hemma-bygge: Svamp


Senaste klippet: Monica

På måndag blir det en kombo av dessa:

 
  
     
 

Nästa vecka får ni se resultatet, wish me luck!
/Köttas


Kommentarer
Postat av: sanna

Snygg-Johanna är alltid lika snygg! =D kort hår är din grej och jag saknar dig! =D

2010-07-05 @ 23:44:15
Postat av: KÖTTAS

Ukulele och gitarr e din grej Söt-Sanna, och jag saknar dig tillbaka!

2010-07-07 @ 20:08:55
URL: http://alltestulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0