www.felsms.com

ett par godingar

Till: Mamma
Sms: Pappa och Mamma kommer bli vansinnig nu när du och Emil runkat ner i tvrummet. Nu får jag ta hand om det jävla idiot.
Svar: Va, har han gjort det med Emil och sen får du ta hand om det? Nu har han gått för långt. Det skall han få höra.

Förklaring: Skulle skriva stökat ner men T9 skrev runkat ner och smset kom till mamma istället för till min brorsa. Han skulle döda mig när jag visade vad jag skickat fel. Som hmnd så berättade jag inte för mamma att jag skickat fel :)
/T

Till: Mamma
Sms: Mange gillar bakifrån, så den kan jag rekomendera om du vill göra din kille glad. Annars älskar jag att köra missionären, den är skön.
Svar: Oj, du verkar kunna en del. Du kör väl säkert?

Till: Pappa
Sms: Satt och kollade lite på nätet och om jag va en protituerad så skulle jag kunna tjäna ca 100:-/5 min för att smeka mig själv i en webcam. Det skulle ju vara något :)
Svar: Vi är jätte oroliga över dig, ikväll blir det snack med mig och mamma Cicci.


Till: Lina
Sms: Lina skryter om att hon är så jäkla smal. Hon ska bara veta att hon ser ut som ett jävla anorexiaoffer!
Svar: Men gud vad taskigt, hur fan kan du säga så!

Förklaring: Efter det där smset avslutades våran vänskap. Hon ville absolut inte förlåta mig över mitt felsms. Jag skäms än idag, det var verkligen jätte taskigt. Smset var menat till en annan vän.

/Anonym


/ LOFFAS

Kommentarer
Postat av: Björn

snopp

2010-06-21 @ 19:29:05
Postat av: silverMANNEN

hahaha den första var helt underbar!

2010-06-21 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0