Aerobics Baby

nu kommer ett PURE fotoinlägg!
min dag!

     
parkering på isberg. lilla kitty kom bort. ha. garnshopen astrid, torpa, jkpg. boring?
     
finaste mattan. havande färgklick. fikapaus. TORPA. älskar gamla butiksskyltar som talar om vad som säljes inuti. fisk. ägg. strumpor.
      
pontas hjältar på vhs. LAMPAN! FYND! i'm in control. reans FÖRSTA dag på ikea. värnamo e bäst, det va inte jag.
     
oskyldig installation. kalorier. YUM! fläta. glasspinne.
     
vad skulle du som man känna om din fruga insisterade på att ha en sån här säng? välförtjänt paus. NAPPEN igen! ektorp-häng. limpan-fynd.
     
WOOP. alla + SEMLAN. mitt kära jönköping :) knulla. flash.
      
utmattad x 2. föraren. katt & tilda. lite senare.
     
citygross, andra blågula affären under dagen. marsch. fotoram clean. verktygen. inte samma lika.
     
bästbo. hattstockar. duschen hittades, sent. min "garderob" innan. kitty stickar i mitt rum.
     
MATEN! robbie blue light. kött. nu börjar jag bygga. skrrruva.
     
fääärdig. guacamolepepp. big paprika - liten katt. matmobil. wink.
     
sara. RUMMET nu - NÖJD! tidningskorgen i vedspisen. STOPPljus.
  
lilla rummet i rummet. anslagstavlan. mr green & de tenn hälsar.
klart!
PUSS.
KÄRLEK TILL ALLA BITCHES OUT THERE.
/ KÖTTAS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0