Chai Latten som var gratis.

idag, fredag.

Har som liten tradition sen jag flyttade till Värnamo
att handla en öl som ser rolig ut på systemet. I de flesta
fallen har det varit ett ända stort misstag. Någon smakade
höstack, en annan i gbg som heter PUNK gav mig klökningar,
på riktigt, KLÖKNINGAR. Hur jävla sjukt är inte det.
Att det finns en öl som ger en klökningar och säljs på systembolaget.
Sanslöst.

I alla fall, idag så hittade frida en som hette ZEITGEIST tror jag, precis
som filmerna. Lite sjukt. Hoppas denna smakar betydligt godare.


Vi besökte café 18 (mitt i smeten) där jag blev
bjuden av kassörskan/personalen på min första chai latte.

Sinnes ju, hon bjöd mig Sånt trivs jag med.

På vägen hem hälsade jag på Lauren 1,2,3, han satt och åt
inne på g-g grillen där han jobbar, men han kände absolut
inte igen mig, det märkte jag på han.

En sväng inne på helan&halvan hann man med. Han fick
välja en cool tändare åt mig, inte jättecool, men man kan
byta "skalet" på den, var i metall så lite cool var den visst.

nu, ska jag förbereda en ram så jag kan börja trycka upp mina tees.

Tror knappt mig själv när jag sitter här och "bloggar", bizzart.

/ Loffas

Kommentarer
Postat av: david

skoj med metal tändare

2010-03-14 @ 01:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0