frustrerad, arg o ini helvetes jävla ledsen

tårarna sprutar. jag har förlorat min kamera. i gbg. någon har snott den i baksätet i den taxi där jag o emma satt o ångrade oss. "10kr till styrbord/babord annars åker vi inte" jo tjena! vi åkte ju inte. helvetes, jävla skit, mitt liv e över. utan kamera har jag inget liv. allt e skit. vissa e bra o vissa e dåliga, jag vet vem jag kan lita på, vissa människortyper känner man. spelar roll. jag har inte pengar nog att köpa en ny kamera tills jag kommer till MITT ÄLSKADE MANCHESTER. SMITHSKVÄLLEN MED JENNY, O TOBYKJVÄLLEN MED EMMA INBLANDAD. MINA BÄSTA VÄNNER NÅNSIN, VARFÖR E NI INTE HÄR?
PALLAR INTE.
livet suger ibland, eller ganska ofta. förflytta mig till en underbar bubbla. där bara underbara människor finnes. manchestermänniskorna sörjer jag ikväll, ni värmer mitt hjärta. nu ska jag begrava mig själv under täcket o aldrig mera vakna, allra minst till en sjuk jävla bussresa. f__ta. / Köttas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0