Min första 150grammare.

jag har aldrig ätit en 150g hamburgare tidigare i mitt liv, men idag var första gången. första gången m Loffas, såklart! 150gramsoskulden för 64 riksdaler inklusive en ostslice.
jag kände att jag va mätt efter 90g så det hade ju räckt, men som sagt har man ju inte ätit nåt vettigt på hela helgen, så den va jag väl värd.
katten, josse o tilda gick förbi G-g-grillen på väg hem från stan. de kom in o va även de hungriga som djur. katten beställde kebabtallrik med sallad exklusive tomat.

josse beställde mos & pommes

och tilda beställde vårrullar m pommes istället för ris.

loffas tog ju sin specialare, burgare med två slice:ar ost.

stackars Laurent, bakom disken. fast komma ihåg oss lär han ju göra.

     
det första Loffas gör inne på G-g-grillen e att tappa sin nya mobil under soffan (nya Nike-skorna från Miami). Tyngdlyftning. Laurent. Crazy Laugh. Kattens mat - Kebab m egenköpt tomat som Laurent så snällt skar upp åt henne.
     
Josses klassiker - Potatismos o Pommes - Potatisfreak. Tildas Vårrullar o ketchup-pepp. peek-a-boo. Loffas tömda tallrik. Köttas återstående 60g.

Oskulden e huggen - igen - denna gången 150g kött. Förlåt Malin Kvarnakrös, du skulle ju komma o styra upp oss!

/Köttas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0