Pontus, har du en OST!

ja nu e det fyllebloggen som talar! vi har atit pa rumpanbar i gbg, fan vilken dalig service, GA ALDRIG DIT, FOR IN I HELA NORDEN, ni kommer angra det!
nu blir det V/RB pa vandrahemsrummet. sen styrbord/babord. pepp med fylla pa bat, oh lord, va dar forra helgen jag var i gbg, da lutade det peppt mycket.

/ Köttas


nu var det mastodontens tur, kungen över drottningarna.

jag e framme, ingen e borta, finns du här, så häng med.

´du och jag kan dansa genom sundet över till det thailändska riket

ingenting besår om ingenting förstår

låt oss dana ner till gbg, där vi nu befinner oss

köttas är knappt full, och ska bli knappast nykter

frida och jag har kollat på kristen tv och druckit sprit/öl.

väntat!

men du och jag är goa tillsammans, tack för er!

/ Loffas.


Pepp, rvodka pa hostelet. Skedning i sangen moa tranger sig mosigt in i runmpan pa fippa. Dans pa bat efter oskon vidrig nord matstalle m otrevlig persolnal och konstig mat. Men nu kor vi snackor...all in och lite till. VI gor gbg osakert! :)

Ps. Det var 2005!

/e-fox!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0