SVULLTIDER!

på krokilektionen idag fick jag cravings for pizzabullar, det va inte många som höll med men ileby nickade peppt!

i och med tränings- och "JAG MÅSTE TRÄNA OCH BLI FIT, DET SKA SYNAS IMORGON"-inställningen på elevhemmet (idag uppkallat till Hästbo av Ponta) Västbo (BÄSTBO!) tror jag alla blev sjukt sugna på godis o sött, chips o dips. alla gick till sina små skafferikyllor och länsade förrådet och så hade vi en SVULL-pick nick på korridorsgolvet. 
                
det började m chips o salta (opepp) bilar. sen kom de vanliga bilarna, choklader o menthos. e-fox snaskar såklart på ost, vad annars.
              
robins uppfinning: kaffekoppen i skärpet. det e förövrigt en skissuppgift till en för oss aktuell skola, typ steneby. chips i koppen, kan man ha. srofaom e ALLTID nyttig, äpple o yoghurt va hennes snask.

            
filli bakade äppelpaj, som va godare än den pasta smultron-pärlan brukar göra, eller va den godare än den äppelpaj hennes faster brukar göra? för den e ju så goooo. 

        
spastics!

nä nu får det va nog för ikväll. ska försöka kolla klart, eller målet kanske borde vara att kolla en liten stund tills man inte pallar mer, på Vicky Christina Barcelona. har hört både bra o dåligt om den.. Will let you know vad jag tycker.

/ Köttas


Kommentarer
Postat av: Samantha

pastan är god, men aldrig godare.



ALDRIG.



puss på er kakmänniskor!

2010-03-09 @ 02:00:43
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0