Utvilad till tusen!

go morron världen. NU e klockan 07.10. jag vaknade innan 7, typ klarvaken. igår somnade jag troligen 20.10, släckte nämligen 20.06 0ch då va jag så dundertrött att jag inte behövde nåt strö av mr. john blund överhuvudtaget. måste ha sovit iallafall 10 timmar. vaknade lite emellanåt. klockan 22.37 till exempel fick jag ett sjukt underbart sms av någon jag tycker så mycket om. det värmde. älskar sånt. smset satt liksom kvar på hjärnhinnan varje gång jag vaknade till, ingen VAMPYR-MÖRDAR-TAPPAR TÄNDERNA!-FALLANDE.FRÅN.HÖG-HÖJD-MAGINFLUENSAEPIDEMI-MARDRÖM hade kunnat rubba det. så tack till daj min goa, du vet ju vem du e!!

idag, och hela helgen faktiskt, gäller det. EPRA (eget praktiskt arbete) ända tills måndag klockan 13. skjortan har en deadline. axelvaddar, 30 små klädda knappar, sprund o manchetter, upplägg. ska bli kul! o sen blire "vävda" smycken. också deadline onsdag. min stickade tshirt lovade jag mig själv att jag skulle kunna ha på mig nästa vecka så gäller gör det verkligen. dessutom har jag tre hattar som väntar på att bli helt klara, smådetaljer kvar. piff piff. ska stoppa in ett duracell-batteri på lämpligt ställe o köra järnet. VIT helg dessutom, hur mycket rödvin o redbull nån än kommer o lockar med ska jag bara knipa ihop käften. blev allt för mycket förra helgen.

sen hoppas jag feting på att ÄLSKADE MALIN KVARNAKRÖS får fingrarna ur musakkan o köper en billig sista-minuten-biljett till värnamo. saknar henne mest. o bubblande skratt. mitt skratt i hennes närvaro. crazy times. m+j= friends 4evva.

o så e jag glad att Loffas e nära Dave. what a nice thing. be good misters.

kärlek

/ Köttas 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0