Påsken har tagigt lov.

Påsken har haft en jobbig period.
Jag vill inte gå in på vad som har hänt
för det är väldigt personligt. Men ni måste
förstå att vara påsk är inte alltid en dans på
röda rosor. Det är mycket hetts och stress.
Jag har fått som uppgift att meddela er som undrar
vart den tog vägen. Påsken har tagigt lov och vi lämnar
det där helt enkelt. Jag är lika ledsen som ni är men vi
måste ge påsken sin tid att kunna andas ut och hämta
nya krafter och kunna komma tillbaks bigger and better.

Själv ska jag sova i en enorm säng jämfört med min andra.
Nittio centimeter känns som 3 jämfört med 110. Detta är enormt.
Ett stort steg för sängmakarna, en eloge tack. Jag är väldigt
glad för att ni vågade ta steget från fjuttiga nittio centimeter till 110.
Tack. Och tack till IKEA, för att ni säljer dessa kvalité sänger. Det tog
för övrigt mig mins 3 minuter innan jag hittade den apostrofen, sanslöst.
Säg inget annat än att jag lägger ner tid för att få mina inlägg att framstå
som väldigt proffesionella.

påsk ägget blev förövrigt fem liter rosé vin. tack tyskland.
så blir det inte fler inlägg i dagarna är det för att jag ligger
på avgiftning eller i koma. jag förlåter dig tyskland i förväg.




/ Loffas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0