Kärleken till toaletter

Vet egentligen inte vad det är med toaletter som jag älskar, jag menar av ens livslängd lär ju inte toaletten vara det ställe man spenderat mest tid på. Klart man vill ha ett fint, hemtrevligt och härligt badrum men kanske är det inte det viktigaste rummet i ens hem.
Jag älskar allt från duschslangar, kakel, tapet, handfat, badkar, kranar och solknappar. Allt e så snyggt!! Jag kan inte vänta tills jag får välja inredning till my future bathroom.


Damernas toalett på Tycho Brahes Planetarium i Köpenhamn.



Damernas toalett på Louisiana, Humlebaek, Danmark.



Drickfontän, HDK, Göteborg.


Nu följer min absoluta favorit, kanske var det denna som fick mig att inse att jag älskar toaletter. Det finns inte längre möjlighet för mig att besöka denna toalett, min bästa kompis Malin som har inrett den har nämligen flyttat därifrån. Dock måste jag säga att tapeten, som suttit där sedan förstahandskontraktsinnehavarens mormor/farmor bodde där, gör ett sjuhelsikes trevligt jobb!













Jag e ganska säker på att ni kommer få se fler snygga toaletter här i framtiden.

/KÖTTAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0