Det vita bandet

har inte för mig att jag har gjort ett film tips på länge, eller någon gång.
så sprang jag på denna på webben. det vita bandet av Michael Haneke. Jag har sett
funny games, bennys video, halva dolt hot innan jag såg denna, och alla dem har jag diggat.

Jag och David såg denna på kino. Och jag var precis där inne för att kolla för vad dem har för sommarbio.
Denna filmen är så fet, vilka bilder, vilka knepiga, rysliga personer och en riktigt bra story. Det händer ett par
konstigheter i en by i tyskland, och allting berättas liks... aa, se den, jag pallar inte skriva mer. Betygen på imdb.com
brukar inte ljuga och i detta fallet är det klar sanning.

http://www.imdb.com/title/tt1149362/synopsis





och den är i svart och vit, precis som man vill ha det. helt sjuka bilder.

/ LOFFAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0