Halmstad - By Night!

Oh la la. Herregud, Halmstad has turned into Sthlms lillebror. Sthlm-wannabe-town. Schteeeek, schtek, stek!

Jag o Jenny har vatt ute, på Bulls uteservering och herregud, grodorna bara hoppar ur munnarna på folket.
En kvinna stod och flörtade och satt i knäet på killarna vid grannbordet, "hockey-killarna med fula tribe-tatueringar" enligt Jenny! Vad jag hörde komma ur hennes mun och såg va:

" Jag tillfredsställer mig själv.."
" Jag e lyckligt gift sen 10 år tillbaka.." Hon hade ring på vänster ringfinger..
Och sen klia hon ena snubben upp och ner på armarna. Halleluja vilket skådespel!

Sen gick vi därifrån efter kl. 01, skulle köpa mat. Donken va stängt. Men Pasta-vagnen va öppen, och den obligatoriska korvsnubben va kvar. Jenny ville ha pasta, och ställde sig i kön. När det va hennes tur, ställde sig en tjocking (kille) framför henne och sa: "Träng dig inte" Jenny sa till honom att stå rakt i kön och inte vid sidan om, sen va han allmänt otrevlig mot tjejerna i vagnen, och sa att allt va äckligt, slutade med att han ej köpte nåt. "Kan ni rekommendera en fet pasta-sås" TJOCKIS!

Sen gick vi till korvgubben, jag beställde en French Hot Dog. Gott, och killarna som beställde före mig va från Laholm, enligt Jenny, och de höll kanske med, lite stötta kanske de blev, vad vet jag, men det förtjänade dem. Oh Lord.

När vi senare gick hemåt, efter jag fått min korv pratar vi om hur otrevliga alla e här, utan anledning, och ser att ett gäng framför oss, bestående av 4 killar och en tjej, varav en kille e på fel sida av bron och typ HÄNGER ner över ån.. När vi går förbi, och detta e enda gången vi e "otrevliga" i smyg (fast de hör) säger Jenny: I Hallandsposten imorgon kommer det står, "..och kille hänger ut över Nissan och trillar i.." och en av killarna fyller i: "..Och vem e det som dör?" Sen hojtar vi lite "hormonstinna", engelska fuck you-tecken och får då höra "SLYNA!" Herregud, jag flyttar då aldrig tillbaka till Halmstad på heltid, om man ska behöva vänja sig vid såna slagord, dagligen.



På väg! Jag och Jenny!



Här "råkade" jag knocka Jenny något, men hon lever, tack gode..



Här njuter vi av våra bordsgrannar som snodde två av våra stolar utan att fråga, då titta vi lite extra på dem, och då kommer snubben till vänster i kortärmade skjortan över och typ svamlar "Ha, ha, vi behöver era stolar för vi ska ha en orgie..", och sen nåt väldigt oförståeligt. Senare kom tre blonderade brudar.



Snyggaste bilden på mig, som Jenny tog, där jag va tvungen att va oförberedd för att bilden jag tog på henne innan va hon oförberedd, oh Lord, this is me! Varsågod!



Slurp! Vodka/RedBull

/ KÖTTAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0