Månskens-bad

Tisdag dag. Jag spenderade hela sju timmar på en svettig obekväm buss. Hela vägen från vår vackra huvudstad till min vackra pojkvän Loffas som anlände samtidigt som mig på västkusten. Jag kunde inte sluta tänka på ett skönt kvällsdopp i Grötvik, svalkande.

Så jag tackade vädergudarna att de mörka molnen som hängde över Jönköping blåste åt ett annat håll. Den Halländska naturen lystes upp av solen.

I min romantiska fantasi cyklade vi till Grötvik med en flaska röd Ecologica, men det började visst skymma snart så det blev jag som fick köra.

Vi badade och omgivningen såg ut såhär:

Det e sånt här som får mig att gilla sommaren. Äventyr. Gärna på kvällen/natten med någon man älskar!

/KÖTTAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0