Min nya jacka

Hej.
Det va ett tag sen jag skrev. Men nu måste jag bara skriva och berätta om mitt nya fynd. En ny vinterjacka. Köpte den igår på Erik & Alexander i Kalmar för ynka 200 kronor. Den är inget speciellt, men bara otroligt skön och sådär mormorsmysig. Ikväll har jag invigt den och den svek mig inte. Jag var inte ett dugg kall på min kvällspromenad genom Vickleby,som förövrigt var en av de bästa promenader i mannaminne. Att gå på bygatan och titta på alla adventspyntade fönster, att bara höra vinden och känna och se snön fnyka runt, det var underbart, precis vad jag behövde efter en dag inomhus läsandes min bok.

Här kommer bilder på jackan. Den e blå.







/ en glad KÖTTAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0