Allergi.

Att lida av allergi är ett problem. har vatt, och kommer att vara.
Men tänk, tänk om läkemedelsföretagen skulle vara ännu svinigare.
Du går och handlar dina allergi tabletter, det var dyrt, är du nöjd? skulle
inte tro det, för du har ju inte provat dem ännu. som att handla en kebab
från ett okänt hak t.ex. Så du kommer hem. Du använder dem. Samma tablett
som du har användt den senaste tiden. Du öppnar paketet och du läser under
bieffekter. Där det står. Kan orsaka gräs allergi. Då tänker du, "men jag har
ju handlat tabletterna för att jag är just gräs allergiker"
. Du forsätter. Det står att
du kan bli rinnig i ögonen, få sprutbajs men den bieffekten som du lägger mest märke
åt är "kan orsaka beroende". Så nu sitter du där. Du har knaprat en allergi tablett som
ska hjälpa dig att bli av med din allergi, men i stället så framkallar den allergi och ett
beroende. Så nu är du beroende av en tablett som framkallar en sjukdom som du just
vill bli av med. OND CIRKEL eller vadå?

På tal om allt detta. Efter besöket på sten sture grillen eller vad stället hette så var
där löpsedlar om vaccin MOT allergi. Är nu inte detta ännu ett hux-flux från folket
som styr vad vi ska äta, vilka piller vi ska ta för att de ska tjäna pengar och bygga
sjuka städer ute i havet i dubai (som fresten kommer gå under vatten) så blir jag faktiskt
glad. Kanske ett vaccin jag kan fundera på att ta.


/ LOFFAS MED ALLERGI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0