har svårt att placera detta inlägg i kategori.

Solsidan är ju helt skadat bra. Vilken fantastisk
jävla tv-serie. Har köttat igenom mig den de senaste
två nätterna. Fast jag vet att jag borde gå och lägga mig
i tid, gå upp tidigt. Äta en stadig bög blogg frukost och ta
en bild på det. Typ "hej bloggen, gissa vad jag har ätit till
frukost idag, nej vänta, ni behöver inte ens gissa för jag ska
ta en sjukt seriös fågelperspektiv ovanifrån på upplägget, jag
har dessutom sorterat upp det så att ni har det från regnbågens
alla färger från vänster till höger och från upp till norr och ner till
söder så ni inte blir förvirrade.. vänta vänta, jag ska göra en lista".


  1. Egen pressad passionfrukts smoothie ala mofakking solstråle gånger tusen miiljoner meter energri så jag klarar mig hela dagen utan att äta något mer, men bara för att jag är helt sär när det kommer till att överdriva min frukost så tar det inte slut här.
  2. Strimlad kall lövbiff från gårdagen på ett nytt bakat russin bröd som jag bakad inatt, var tvungen att ställa klockan på halv 3 så jag skulle hinna baka brödet, låte det så, jäsa, in i ugnen och ut igen så jag skulle kunna komma i säng igen vid halv 6 för jag måste få en timmes sömn innan jag går upp halv 7. Men vem bryr sig, det är ju så fantastiskt gott. Och om ni tror att jag hade smör på mackan så tror ni helt fel. Man  BLIR JUUU TJOCK AV DET!!!!!
  3. Till detta drack jag ett glas käll vatten. KÄLL VATTEN, för jag har en egen jävla källa och ja, det tog tid att hämta skitet, men vem fan bryr sig jag vill ju inte verka OFF.
  4. En skål med filmjölk och vanlig mueslie med rå råstade hallon och pärsikeskal och lite halstrade jordnötter som grädda på moset. SVÅRT? *NOT*
  5. Nu tror ni att jag borde vara mätt va? mm, kunde tänka mig det. Men här i mellan så hinner jag ut och gå en promenad med min hund som jag förövrigt förbereder för HUND SM i simmning. Så vi simmar också, det glömde jag nästan säga. lever för att tävla, framförallt mot djur.
  6. Efter simturen käkar jag 3 proteinpiller, dricker en halv liter mjölk med proteinpulver och avnjuter min kaffein frita kopp kaffe på altanen innan jag börjar jobba.
Så här ser min frukost ut. vänta bara tills jag postat min lunch, ni kommer bli inspirerade.
tack.


/ Ironi Loffas.


Den vanliga jag har varit i kyrkan. Slagits mot min gudson och ceaser (ja han den romerska idioten).
Haft en lugn dag, käkat påskens mat (han ligger på sjukhus just nu och vill inte att den ska bli dålig.
Efter det spelade vi spel, jag och brossan vann, med hästlängder, säger man så fortfarande?

Nu har jag som sagt köttat SOLSIDAN och tänker fortsätta.

men först ska jag bjuda på ett youtube påskliknande ägg grejs.



fyfan vad jag vill skälla ut någon så.


/ LOFFAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0