I sommar tänker jag hänga mig en matta.

Har inte så stor erfarenhet av hängmattor.
Aldrig haft en, men å andra sidan har jag aldrig
velat ha en, inte känt behovet. I thailand hade jag
visserligen en "favorit" hängmatta nere vid stranden,
Men den kan inte klassas som min direkt.
Men i sommar är det andra bullar som kommer gälla.
Ryktet har gått av köttet själv att IKEA har hängmattor
och här kommer vad dem erbjuder i hängmatteväg.


Den röda är i polyester, vilket inte är speciellet intressant.
Fast samtidigt är den det eftersom det kan regna på sommaren
och jag är inte den som kommer spring ut i regnet för att plocka
ner min hängmatta.

Jag hade inte bangat för en ultrafeting, plats för två, och när man
ligger i den så sjunker man verkligen in så att kanterna på hängmattan
bildas som två sidor så man känner sig verkligen inkapslad. det ni. grejer.

Än så länger har jag ett träd i alla fall, hade behövt ett till, men får vara nöjd.
Sen ska jag spika fast en stolpe eller nått, där jag kan hänga den andra änden.
Och då kommer jag att se ut så här ungefär.



kanske inte riktigt så. men ni fattar poängen.

/ LOFFAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0