Tribute till min goaste going MALIN.

Hej igen bloggen, du e för bra för att vara sann, kan ej hålla mig borta helt enkelt.

Men nån annan som inte e sann e min Malin!

Du e bäst och jag älskar dig! Nu ska jag berätta för ER varför!

Hon slåss för djuren, hon skulle dö för djuren. Det beundrar jag henne så sjukt mycket för. Hon e ju en av de människor jag skrivit om innan, en sån som Captain Paul Watson:
Citat mig själv: Den sorts människa som imponerar mest på mig är den som slåss för oskyldiga djur som dör, plågas och försummas för människans ego. Det e så oegoistiskt och vackert att jag kan få en tår i ögat var gång jag tänker på det.
Ja, ni fattar, hon e fin. Finare. Finast!
Här kommer en bild jag kom över på nån fotosida:




Gött! Ha.

Puss Malin, saknar dig, du bästa!

/ KÖTTAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0