89 danska skulle vatt 3 tusen nått..

what a fucking shame. skulle hämta pengar i danmark.
anländer i norreport. det regnar. går upp fel ingång, bara det nu i efterhand tyder på att allting skulle gå rent åt helvete.
har ju gått upp rätt hål i ett 7 månader när jag jobbade på ikea, men denna dagen fel håll. regn. okej tänkte jag, det kommer vara värt att bli blöt. nöjd tar jag lappen på banken, alla papper med mig denna gången. "I would like to make a withdrawl and close my account please" okej säger damen. "you have 89 kronor", hakan flög till golvet. jag som precis hade sagt bett henne att stänga mitt konto och ta ut mina pengar, ALLA MINA PENGAR. 89 kronor. pinsamt. riktigt. resan kostade mig mer. jag skrev på pappret, tog en ny nr lapp och fick mina pengar. åt en korv från pölsemannen, med ost i. sen tänkte jag, fan, leva lyx, så jag köpte en nån sorts kall pizza slize och en coca cola. han gav mig först två, vafna tänkte jag, hade nog inte ens haft råd med det. grät hela resan hem. känner mig tanke rånad, tanka rånad på 3 tusen kronor. jag som har planerat att köpa en ny gräsklippare men det kan jag inte ens göra nu, kan inte ens klippa gräset heller för det regnar. kanske tur det. hoppas på snö nu, så jag slipper gå ut och göra av med pengar.




/LOFFAS

Kommentarer
Postat av: Parvel

höstdepression? passande låt



Cash Rules

2010-08-25 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0