good shit

har ni hört talats om grankärr? the shit.
30 sekunder till sjön, båtar, kor, allt det goda
som landet har att erbjuda. sitter nu på väg hem.
på bussen. internet var tydligen gratis här, inte som sj.
helt jävla for free. synd att min laddare ligger där
nere med mina andra grejer så jag har inte så mycket batteri, men det ordnar sig.

denna går ut till köttas som är kvar i stugan. tack för en härlig sommar
lant semester. det har varit the shit. förutom att "kvinnar ska ju jobba",
så är du också en jävel på kortspel, att ro, cykla och bara hänga med.
going du. tack också till köttas mor för all fantastisk matlagning och än
så länge leder du i kortspel men vi får se vad framtiden har att erbjuda.
turen har nog vänt. hälsa de andra,

sulla va rolit att sanna meera men man måsse ju himm och
ta hann om litte ärenden.

och emanuell, ta nu hand om jonet till mig och din familj.

"varför ligger dem på varandra, har dem bråkat?"


nu ska jag relaxa, och slita på swebuss internet.

tack, puss på dig köttas


(här ska egentligen finnas lite bilder men det kommer)


/ LOFFAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0