ÖLAND, landet där drömmarna försvann.

OKEJ. det kommer att definitivt komma ett inlägg om resan till öland.
resan som spårade till sanslösa grader. enligt mig har pontiac p förlorat i allt
men frågar ni han är det nog snarare tvärtom. fulla har vi vatt. spelat brännboll.
jag loffas the home run master är verkligen the home run master.
och imorgon fyller jag år, han år. the master fyller år.

men först. vill vi tippsa om den ultimata låten som passar in i alla
sammanhang. låten är hämtad från ett band som våra kära klasskamrater
inhandlade på röda korset i nybro. i nybro finns också ett 25 år gammalt
kebab hak där man kan köpa en vegetarisk kebab och bli jävligt missnöjd.
alldels för mycket sallad. tur man köpte kebab tallrik. helt okej.

fick även äran att prata med en man från televerket som hängde bakom ett
el hus. hans kompis gick när jag kom, han kände sig förmodligen utanför. men när
jag frågade herren från televerket om dem var polare,pals,kamrater svarade han med
en lätt sne vick på huvet, "nja". kamraten som lämnade var tydligen glad i flaskan. och det
var inte mannen från televerket. han hade hus på landet, trädgård, fru som lagade mat åt han.
han hängde bara på bänken för han kände för det.

men nu, åter till låten vi vill tippsa om. Die Ball Zauberer - Rummenigge

Die Ballzauberer – Rummenigge

köttas anser att låten fungerar utmärkt till sommar fotbolls vm som är runt hörnet på slottet.


/ LOFFAS DEN TJUGOANDRE, IMORGON, DEN TJUGOTREDJE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0