varmt ute. kall is kaffe inne

Idag är det varmt. sommarlov och grejer står på inne listan.
igår åkte köttas hem, till halmstad. idag åker hon till stugan.
det e så nice med hon här. vi hann med två kalas, ett av dem var mitt
det andra var lucas. vi hade gjort paketer till han. tryckt två tröjor.
kött hade ritat en och jag en. sex and the city 2. den har jag nu äntligen
också sett. 2.20 min. helt otroliga grejer. dave och jag tog med johanna
för att äta malmös bästa kebab. malmö kebab vid nobell. hon digga nog
inte den så som oss. vin har funnits på schemat också. skip bo. aa det har
vatt trevligt.

det är dessutom fotbolls turnerings tider inne. at mac town studios.
sen. sen. och lite till sen. ska jag få besöka stugan i grankärr igen.
i varma soliga dagar. så man kanske kan ro ut med den där yachten dem har.

jag vill dessutom tacka simon för den fantastiska goodie bagen. jag ska göra
mitt bästa för att sätta upp era stickers runt om överallt också.

ska återgå till min kaffe som just tog slut. och ett låt tips. sommar kram





/ LOFFAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0