BU$INE$$ CLA$$ 281 kr.

Hur sinnes nice är inte det. Det kostar 40 kr mer än vad
"vanlig" klass kostar. Så imorn ska jag njuta feding i en hel
timme och en halv. Internet, skönt säte, ja det är väll allt
dem har att erbjuda egentligen. Kanske slår till med en flaska
ekologiskt för att verka extra stroppig. Kanske ljuga ihop något
för mina med passagerar. Jag kanske håller på att läsa till botaniker
i Uppsala. Eller så ska jag spela Basket SM i GBG.
Finns ju inga som helst gränser på vad man kan ljuga ihop.

Frågan är ju bara varför det är så billigt. Är det för att fylla ut?
Så att det inte ska verka som att BU$INE$$ CLA$$ är det som
folk inte vill åka längre. För tänk ändå, om man sitter i BU$INE$$ CLA$$
och så är man helt ensam. Då kanske man börjar tänka att, hmm, är det
inte inne att åka BU$INE$$ CLA$$ längre? Är det det "vanliga" det handlar
om nu för tiden? Är det ute att ha det gott. Har man roligare där bak i tåget?

cheesus så utdraget. ska sprenda filer till j-boy nu, han gillar vad vi gillar.
och han ska ha sig en t-shirt dessutom, det betyder att det kommer finnas
en i norge som går runt med min tee. överfett!

och för er som inte vatt inne på min blogg där jag trycker och försöker
sälja. snälla gå in och kolla runt. även om ni inte handlar nått så har jag
fått mer "unika besökare" och när blev det inte trevligt att ha det, HUH!?




http://keasatwork.blogg.se/


/ Loffas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0