Den sjukt seriösa packnings-listan.

ska på klassresa till gbg o borås och sen direkt till mit kära Manchester! då gäller det att man gör en lista ala Loffas. Här kommer den (den kommer ju hjälpa mig i röran, förra gången jag skulle packa glömde jag ipod-sladden, mobilladdaren, nyckeln till rummet på skolan):

  1. Engelska telefonen + laddare
  2. Engelska bankkortet, ev finns det lite gamla pengar kvar som jag ej tömt än, hoppas, hoppas!
  3. PASSET! sjukt viktigt..
  4. iPod + laddare
  5. Datorn, vet det e lite seriöst, tungt o jävligt, men måste ju tömma kameran på bilder stup i kvarten.
  6. Internetbank-dosan, kanske kommer csn tryta, hoppas inte, hoppas inte.
  7. Engelska mynt.
  8. SVENSK PLOCKGODIS TILL GOINGARNA EMMA & JENNY, de väntar o längtar efter detta.
  9. Har ingen present till Toby som fyller 30, the big thirties, herregud, det måste ju bara vara något svenskt, men det kan jag nog fixa i gbg, men den måste ju packas ner, klart.
  10. KAMERAN FÖR TUSAN!
  11. Det gamla vanliga, toalettsaker, kläder, STICKNINGEN.

Ska bli så sjukt jäla gött att komma tillbaka, bara över en helg, det har ju aldrig hänt förut OCH för första gången i mitt liv kommer jag vara BAKIS! på flyget hem. Vete fan hur det kommer gå alltså, e ju sjkut rädd för att behöva kränga mig ut från en eventuell fönsterplats o liksom känna att kräket e på G. Nej fy tusan!
Men svettas Manchester kommer jag göra när jag kommer tillbaka till lilla men kära Värnamo. Ska nämligen på en rent ordentlig SMITHS-kväll på gamla goa stället Star & Garter. Jenny har varnat mig att de kommer enbart spelas SMITHS-låtar, från typ 8pm til 3am, o det kommer bara vara en massa gamla gubbar där, men va fan, det blir ju faktiskt inte mera engelskt eller Manchestereskt än så. Ser fram emot det som tusan, har ju inte lyssnat på The Smiths så mycket, men nu kommer det helt klart bli en överdos.. Ha.

Sitter nu på min säng o försöker få mig själv att börja packa, jag packar inuti hjärnan just nu, det e bra, en mental lista också, o lägga de viktigaste sakerna i en liten hög på ärvda mattan. Jobbar sjukt bra under press dock, så kanske jag väntar ett litet tag till..

Ha det gött nu då, så hörs o ses vi snart igen. Gulle go.

/ Köttas




& Loffas kan stå så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0