Ett Tattigt. Veligt. Längtigt. Idag.

Idag har det vatt en sjukt oproduktiv dag. Gymmat har jag gjort iallafall, innan frukost dock, inte sååå jättesmart, men det skedde iallafall. Sen har jag sytt fyra sömmar på skjortan, inte alls så mycket som jag borde ha gjort, vet ju dock att jag funkar bäst under press, jobbigt nog, så klar kommer den bli tills på onsdag. även ifall jag måste gå in i väggen som pris.. Men katten o jag har iallafall tvättat 6 tvättar idag. Något vi lyckats både påbörja OCH avsluta under dagen. Känns ljuvligt att krypa ner i en renbäddad säng som luktar GRUMME. Helt klart det bästa tvättmedlet. Ja.


Dagen har liksom bestått av allt för många alternativ att välja mellan:
Vad ska vi äta? Quesadillas? Ja. Wok? Njaej. Pastasås blev det iallafall, för de ingredienserna hade vi iallafall hemma i dessa fattiga tider.



Motion? Gymma..? Apladalspromenad på geggiga stigar? Rund-badminton? Ja, en grej blev ju iallafall av..
Powernap? Duscha? Film? Ja herregud, ibland e livet hårt att leva.

Dessutom e det min kära mors födelsedag idag, och eftersom jag vet att du läser här mamma så kan jag ju passa på att ge dig alla kärlek i ett blogginlägg. Det va ett trevligt samtal vi hade idag, kan ej vänta tills påsk o Grankärr. Jag älskar dig! Och oroa dig inte för mig, du vet att jag alltid klarar mig, på ett eller annat sätt.
Blev tacopajen en succe? Puss

   
Mitt Grankärr. Min stuga. Min sjö. LÄNGTIG. Sommar 2010.

Imorgon e en ny dag. Som kommer börjas med Apladalspromenad klockan 9 så nu måste jag gå o lägga mig.
Go natt Bloggen. Hörs imorgon igen. Kyss.

/ Köttas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0