GROVÅNGEST!

 har släppt något nu, men fan vilken fruktansvärt lidelig dag. fast sjukt skön också. skrattanfall i mängder. filli som såg ut som en alien som droppat ner från himlen, o alla människor zoomats in på textilhögskolan i ultrafart. sickness. o emma med sin årtalstourettes. o jag som hälsade GO MORRON alldeles för tidigt.

ja gårdagskvällen va ju sjukt opepp, känner att jag förlorat ett barn, en kroppsdel att jag har ett sjukt stort hål i magen som gnagt o gnagt idag. känner aldrig mer för att bli full, gbg har ruttnat ganska mycket i mina ögon de senaste dagarna. nu ligger jag i prinskorvsland i malmoe o gottar mig på goingarnas soffa, malmoe värmer gött i natt.

manchester imorgon, hur ska detta gå? hur ska jag göra med kamera? det mest peppiga förslaget jag har e att köpa en billig men helt ok liiiten kamera, digital, annars blir det att köpa 2 for 1 engångskameror på tesco o framkalla med vit bård på London Camera Exchange. hmm, budget. varför e man inte gjord av gull?

saknar mina goingar i klassen/på bästbo. sjukt tomt samma sekund som Götes bussbak ej syntes längre. att umgås intensivt o nära har helt klart sina för- och nackdelar.
oh gud, vad det bubblar till i magen när jag tänker på X som kom hem o fick sova högst 2 timmar på vandrarhemmet o sen när vi andra e klara springer hon iväg ut i korridoren i en ansiktshandduk om den endast trosbeklädda kroppen o visar skinkor plus (citat srofaom!) "o ena patten hängde ut". så jävla gött, vi har liksom funnit varann, blyga e vi inte, ha, jag gillar't.

känns som om det e den sista softhelgen, the finale på softveckan, innan allvaret deffo börjar. längtar till man o längtar till goa värnamo (folket) OCH ATT KITTY ÄNTLIGEN KOMMER TILLBAKA!! det e tusan på tiden.

nu e det nog. herr blund e på besök. önskar mig sköna drömmar o en bättre morgondag: polisen ska informeras om kameran, snälla kan jag FÅ en nya kamera?

o till loffas: go natt käre kompanjon, en kram skulle sitta fint!

här kommer några av de sista bilderna m älskade nikon coolkpix .., jag kommer fälla ett par tårar under tiden tror jag!


vårsol i värnamo. ponta & limpan. the exhibitioncrew.

vernissageslooken ala african style.

hattar + modist-lena

mänsterkonstruktion på tillskärarakademin - BODY.

go bok.


hatt + hattstockar

sicken hatt!

håll till godo, det kommer mera..
/ Köttas

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0