Loffas e full o Köttas e utelåst.

vilken dag.

hej bloggen.
jag mår illa.
jag vet inte vart jag ska gå, jag börjar bli trött.
johanna e vacker som en dag, kan man minst sagt säga. jag önskar JAG kunde skriva det.

men jag kan inte, för jag e lite snurrig.
samantha ritar på vår provdocka.
som ett paket imorgon när jag kan läsa det.
imorgon kommer Ni få se vad det e.
men i helgen ska jag hem.
men inatt så tycker jag att köttas ska nanna här hos mig.
sen så vill jag att samantha ska fixa med vår blogg, bakgrundsbild o så. hon e the king, queen of computer-amazing-world.
rita på väggen där samantha, där mellan anslagstavlan o den dära hyllan. rita nu, du kommer inte behöva betala nånting, jag vill att du ska rita. stället ska ju ändå rivas. ja i år.

nu ritar hon. dinosaurien. med hatten. o sjögräs.
o silvermannen, hur ser han ut?

jag pallar ju inte.

/ Loffas & Köttas

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wonderful, nu blev jag motiverad till att hjälpa er! Men föfan, ni är välkomna in i rummet nu när niclas är borta, så kan jag hjälpa till om ni inte går in med skor, mvh!

2010-03-18 @ 16:42:15
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0