Merkurius ligger närmst solen i vårt solsystem..

undra vad det smset kostade till 118 118 ?


Min ipod usb sladd är officiellt stulen. Det måste den vara.
Jag hittar shi den någonstans, jag som har total koll på vart
den annars är. Sanslöst. Att lyssna på schalgermusik på gymmet
idag var inte riktigt min grej, hade behövt poden. Men jag var där i alla
fall, och kan verkligen skryta feting om att jag klådde mitt egna rekord på
cykeln. Någon ligger i lä ?

Köttas är inte här, men samtidigt är hon det. Förevigt.

Hon spränger förhoppningsvis Manchester i bitar och
har det fantastiskt kul med folket där borta.

Jag hade bara tänkt skryta om min träning och att
damerna i huset bjöd mig på mat efteråt. Lins soppa.
Tydligen sånt man äter när man ska skaffa 6pack.

Jag avslutar nu och citerar köttas. Smset som jag fick
när jag väckte drottnigen när jag väcktes henns "pepp-vila".
jag dog nästan av smset.


"Jasså, längre än så fick man inte sova, tydligen.
Robin, diktator över andra våningen..."


/ Loffas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0