oh lord..

nu e det sjukt mycket. gront te, rott te. igar forsokte jag dansa med morrissey lookalikes, och jag var back on vodka orange juice, star and garter didn't have redbull, blah. iallafall gick vi vidare som tur e. rubin lungan. jonny den gamle lanharige rackarn va dar med his crew. han har en kompis, eller hans flummiga hog-som-ett-hus-manager som der ut som kramer. om han inte hade klippt sig sjalv hade han bergis gatt in till the barber o sagt "kramer tack!" herregud. i mancunialand hander allt o lite till. alla e ju pa nat, herregud det e ju en teater utan regi.

kamera hade jag i ett sepe-snore hela kvallen, sa nagra bilder har jag.

yeasayer - tight rope. eler? brooklyn.

dregen & timbuktu - tack for kaffet! vilken jala duo, going duo. korta men inte borta.

nu estelle and kanye west - american boy.

sa fruktansvart glad att jag inte aker hem idag, det e viktigt att jag (eftersom jag brutit mitt vita lofte) slutar dricka klockan 00 typ.

jah, god dag, hors.



/ Kottas det e JAG som e Kottas, inte Loffas, som han undertecknat med i forra posten. herre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0