Kristus

Herre Gud. Jag har ställt till det feting. Vi ska ju ha modevisning den 28 och 29 maj.

Det e bara 18 dagar kvar, och en vecka innan ska ALLA kläder vara KLARA. Jag har inte börjat, inte så där ordentligt. Jag har gjort några toiller, provplagg i skrutt-tyg, men inget e klart. Jag ska göra 8 plagg, allt som allt, på tyyyyp 10 dagar. Efter denna helgen e det en halv vecka kvar att sy som en galning. Herre Gud.

Det goa e att min grupp har lärarledda sömnadslektioner denna OCH nästa vecka, MEN i och med denna KRISTUS som ska Åka himmelsfärd så får vi 1,5 dagars sömnad denna veckan OCH TYP två nästa, istället för 6 dagar allt som allt. VARFÖR I HELA HISSINGEN ska man fira hans färd, VARENDA ÅR? Skulle kunna gå med att "fira" han alla andra år men just detta året, det gör ju att man får lida ännu mera, ännu mera ångest och stresshuvudvärk som strrrålar ner i nacken, en sån obehaglig smärta att ingen massör i hela världen skulle kunna återställa en förrän allt e över och vi drar till Öland på en sista tur med klassgänget!

Och jag vet ju att vissa av er säkert tänker att hon får tusan skylla sig själv, och ja, det får jag, och jag kan gråta blodiga blåvalstårar för det men det e bara sån jag e, kommer alltid att vara, så länge jag existerar i denna UNDERBARA värld.

Så, ville bara att ni skulle veta hur jag känner för det här med Jesus Kristus och hans himla himlafärd, blaj, helt enkelt!

                                                                

                                                                 Kött & Hej! / Köttas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0