Livet e Absolutely Fabulous

Jag e så gla.

Jag e så gla att jag inte blivit färgblind i dessa tryck-tider.
Jag e så gla för att jag e mätt.
Jag e så gla att jag inte är bakfull idag.
Jag e så gla att att jag har min hälsa, inga krämpor, inget ont, inget snor, inget brutet.
Jag e så gla att jag inte känner behovet att sitta ihop med andra menlösa, ryggradslösa gråsuggor.
Jag e så gla för jag e fri. Fri att just nu, fram till modevisningen, kan göra nästan vad som. Trycka eller sy, sy eller trycka.

Jag e så gla att Absolutely Faboulous blev skriven, regisserad, spelad.



Klippet tillägnar jag Ida Elsa Carlsson. Vi hade det gott där ett tag, när avsnitten betades av och skratten avlöste varandra. Saknar dig så klart! Och Hulme, Sweet Hulme-tiden.

/Köttas Kittlas Fladderbus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0