Mors Dag!

Hej, Köttas här.
I helgen hade vi modevisning i Värnamo. Det var ruggigt kul när alla spänningar släppte och man kunde njuta av nervositeten och bultande hjärta sekunderna innan man gick in på scen. Jag e faktiskt lite stolt över mig själv eftersom två av mina tre ingångar var teaterrelaterade och jag inte ser mig själv som en teaterapa i offentliga sammanhang (bara privat). Och jag klarade det, med bravur, typ.

Min kära Mor och Syster kom på lördagens första visning. Mamma hade inga förväntningar eftersom jag ej berättat något om "kollektionen", mer än att inget var riktigt färdigt. Så när mitt namn kom upp på projektorduken och musiken rullade igång stockade det sig i halsen på mamma och tårarna föll. När vi senare kom ut, alla inblandade, på scenen till pepplåten Home (Edward Sharpe & the Magnetic Zeros) kollade jag på mamma som gav mig en slängkyss. Kunde man fått någon bättre respons? Finns det något bättre än att veta att ens mamma e stolt över en? Tror inte det!

Vet att du mamma har väntat hela dagen på att får se lite bilder så här kommer det x antal, för din skull, på Mors Dag, även fast den snart e slut! PUSS.

                                     
/ KÖTTAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0