Nyckeln till Frihet.

OK, nu har jag sett hela Nyckeln till Frihet och den gjorde mig icke besviken. Tårarna kom, såklart! Jag kanske ser om den redan imorgon, mycket möjligt. Sån e jag nämligen, jag vill upptäcka nya detaljer i filmer, sånna som man kanske inte la märke till första gången, och e det en bra film då kan jag inte låta bli den, helt enkelt! Att tröttna på en bra film händer knappt mig, kanske efter trehundrade titten, kanske!

Måste bara lägga upp två bilder på Morgan Freeman och hans kompanjon Tim Robbins, så att iallafall jag kan bli glad när jag ser den här på bloggen. Hoppas den kan göra er glada också!

DET GÅR INTE, SKIT, SKIT, SKIT!

Ni får helt enkelt se filmen, eller googla bilder.

Blaj!

/KÖTTAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0