Nu jäklar e peppen tillbaka.. hoppas jag!

Hej Bloggen.
Vintern har vatt lång. Men nu verkar våren vara här och därmed blogg-peppen.
Katten har varit hos mig på Öland och hälsat på i helgen! Och solen har skinit mest hela tiden. Har varit ute på Alvaret och suttit på en bänk ute i den snötäckta rosenträdgården och lapat sol, stickat och läst tidningar!
Jag åkte med Katten in till Kalmar då hon skulle ta sitt tåg tillbaka till Uddevalla. Det var mysigt, vi shoppade litegrann. Jag är ett blodrött nagellack och ett par mörkblå stuprör rikare! När Katten hade åkt hade jag en timme att fördriva i staden.Jag gick till slottet och den närliggande kyrkogården och bostadsområdet! Här e lite bilder från helgen som gjorde mig pepp igen!



Här finns jag.



 

Älskade finaste Katten!



Det Stora Alvaret.



Kalmars änder och svanar.



Kalmar Slott.



Slottsfönster.



Jag älskar flygplan uppe i himlen, drömmar om ett land långt långt borta.



Vacker grav.



Som en tavla.



Finaste husfärgen nånsin. Sommargrön med rött tegeltak.

/ KÖTTAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0